Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

niedziela, 9 czerwca 2013

Moja Esmeralda


Słucham wciąż Belle z Notre Dame de Paris,
co nocy moja Esmeralda mi się śni.
Gdybym to wiedział, że tak późno spotkam ją,
czekałbym na nią, plując w oczy swoim dniom.

Ref.:  Możesz utonąć w tłumie ludzi i być sam,
           możesz otwierać co dzień tysiąc złotych bram,
           bez tej jedynej Esmeraldy życia pył
           wciska się w oczy, usta, los by człowiek lżył.

Bóg stworzył ludzi i uczucia, miłość, seks,
bo tylko wtedy człek cokolwiek warty jest.
Skąd wiedzieć mam, czy anioły są przegrane,
czy każdy w niebie ma dla siebie lubą damę.

Wiosna się kończy, przekwitają cudne bzy,
a ja się śmieję bezustannie, choć przez łzy,
bo życie bez niej, to opadłe zeschłe kwiecie,
aby z nią być, na tamtym ją odnajdę świecie.


Notre Dame de Paris - Belle (napisy pl)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz