Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

sobota, 2 listopada 2013

Trzy przyjaciółki


Trzy przyjaciółki się spotkały,
z piętnaście lat się nie widziały,
siadły przy piwku i obiedzie,
ciekawe jak się psiułom wiedzie.

- Jestem kobitką niezależną,
spodoba się, może mnie zerżnąć.
Seksowny musi być i hojny,
inaczej będzie konflikt zbrojny.

- A ja to chyba nimfomanka,
trzy razy dnia zmieniam kochanka.
Dogodzić mi, nie łatwa sztuka,
dlatego młodych byczków szukam.

- Ja tam porządna jestem żona,
chyba, żebym była zgwałcona.
Bez grzechu, ostro i  do syta,
ważne, by szparka dobrze zryta
Stary niech tam na piwo idzie,
na co mi dziad w pijanym widzie.

Może być z tego jakiś morał?
A po co? Byś ze śmiechu skonał?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz