Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

sobota, 27 lutego 2016

Nic nie obchodzi mnie


Nic nie obchodzi mnie, czy będziesz kogoś miała,
nic nie obchodzi mnie, czy będziesz mnie kochała,
Ty mnie obchodzisz i tego nie zmienię,
jeśli zażądasz, Tobą się podzielę.

Byle być z Tobą. Czasami o brzasku,
grzać się w Twym cieple, choć czuć się w potrzasku,
i tej radości nikt mi nie odbierze,
gdy mnie przytulasz jak domowe zwierze.

Nic nie obchodzi mnie co było, a nie jest,
nic nie obchodzą mnie Twe przebrzmiałe dzieje,
liczy się teraz, nie ma wczoraj, jutra,
jakkolwiek z Tobą, bo nie jestem kutwa.

Jakkolwiek, żeby tylko to się działo,
czułym dotykiem rozpalę Twe ciało
i już nie zechcesz innego kochanka,
i z dobrowoli będziesz niczym branka.

Nic nie obchodzi mnie, nie chcę czynić krzywdy,
krzywdzi swą miłość tylko człek ohydny.
porzucę wszystko i wszystko poświęcę.
Ciebie chcę tylko i nie żądam więcej.


3 komentarze :

  1. Wciąż gorący i na czasie ;)
    Pozdrawiam Mareczku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Damo, cały czas poza czasem lub nie w tym czasie. Nawet nie wiem czy z tej planety. Miło że zastukałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz Damo, pisałem na chybcika w pracy, stęskniłem się za Tobą stokrotnie, choć nigdy Cię nie widziałem. Fajnie znów przywitać, nie bratnią, nie siostrzaną, ale wespółczującą bliźniaczą duszę, choć płci odmiennej, lecz jakże bliskiej w odczuwaniu. Gorące buziaki tajemnicza przyjaciółko :*

    OdpowiedzUsuń