Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

poniedziałek, 14 marca 2016

Całować


Tak cudna, pociągająca,
całować mogę bez końca,
wpiję się w usta, bez  miary,
przegonię wszystkie koszmary.

Całować będę namiętnie,
aż wszelka obawa pęknie,
całować stopy i dłonie,
skarby ukryte w łonie.

Jesteś mi przeznaczona,
nie próbuj tego pokonać,
daremna inna rachuba,
beze mnie czeka Cię zguba.

Całować i soki spijać,
kosztować, Tobą upijać,
duszą i duchem, i ciałem,
dalibóg zwariowałem.

Nic może o Tobie nie wiem,
Ty o mnie, jestem pewien,
zżymasz się, złościsz, szacujesz,
na próżno, gdy nie skosztujesz.

Jesteś mi przeznaczona,
nie próbuj tego pokonać,
nie giń w świata bezmiarze,
rozpal się w moim żarze.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz