Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

niedziela, 28 października 2012

Powinienem ?


Powinienem się Ciebie bać,
czy też z Tobą kochać?
Być może, gdybyś lepiej mnie poznała,
szybciutko byś zrezygnowała.
Nie chcę Cię dotknąć jakimkolwiek słowem,
tyś drapieżnikiem, jam zwierzęciem płowym.
I nie kocham Cię, szczerze, lecz piszę Kochanie,
bo wzbudzasz we mnie dzikie pożądanie.
Zawsze możesz kota wykręcić ogonem,
że nie do mnie pijesz, patrzysz w inną stronę.
Nie mam potrzeby kłamać, omamiać Cię, motać.
Lecz może wpierw, dobrze byłoby się poznać?
A jeślim zbyt otwarty, stracę przyjaciela,
co każdą nową strofą piękny świat otwiera.
W takim razie wybacz mi i nie odpowiadaj.
Nie chcę byś się zmieszała i znowu płakała.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz