Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

niedziela, 27 października 2013

W łożu młodej... - na dwa instrumenty: dmuchany i dęty


Nie rywalizujemy, nie oczekujemy opinii kto lepszy,
liczymy na rwanie jaj i wypadnięcie macicy.
Co niedzielę o 21:00.
Insynuacje i żądania proszę zamieszczać w komentarzach.



maszkar :
Zawsze mnie Damo czymś inspirujesz
i tym mi właśnie imponujesz.
;-)
Gdy masz już nadmiar,
poproś: "Sąsiedzie,
przeorz mej żonce,
jak socha miedzę,
wszak nie obsłużę
naraz dwóch szparek, [...]

damakarro :
Dziękuję maszkarze :*

maszkar :
Jeszcze z Tobą nie zacząłem,
to jak mogę kończyć,
a Ty już dziękujesz,
chceszże mnie wykończyć?

damakarro :
Źle mnie zrozumiałeś Panie,
nie za koniec dziękowanie,
ale za to żem Twą muzą,
że me treści
Twoim fraszkom służą.
;)

maszkar :
Obawiam się treści,
mogą być boleści.
Czym się odżywiałaś,
że treść zachowałaś?
Potem zgaga, bóle,
może i wymioty,
lub dupę rozerwie
przez jakieś głupoty.
A o końcu teraz,
mój twych treści nie zna,
zakątków nie zwiedzał,
ot Dama zbereźna.
I faktycznie jak za koniec
można podziękować?
Trzeba najpierw zdrowo
z sobą poharcować.

maszkar :
Mam przywidzenia,
czy cenzor pociął
komentarze, ot tak,
od niechcenia.
Brak ciągu, sens umyka,
kawał to nieklawy.
Świetnie rozumiem,
zedrzeć z niej majtki,
lecz wydrzeć słowa
z wypowiedzi Damy?

sabiat :
Już sam nie wiem co jest lepsze, Wasze komentarze czy ledwo co napoczęta baronówna :-)

damakarro :
Na zachowanie treści
najlepsze są inspiracje
i wiesz dobrze maszkarku
że mam w tym niemałą rację.

Ty także masz wiele racji
o wspólnym harcowaniu,
i nie ważne gdzie to będzie,
na fotelu czy posłaniu.

Jaka ze mnie zbereźnica?
no chyba, że w górę
podwinie się spódnica.
Moja cipka - bezwstydnica
nadobnym kochankiem
się bardzo zachwyca.

sabiat :
Wybierz takie treści,
po których nie będziesz
miał boleści.

maszkar :
Wszyscy na mnie?
Aż zupełnie mnie zatkało
i wymiękło, i opadło
męskie, niepozorne ciało.
Czy czas sięgnąć po żelazo,
lubo z kiesy dobyć miedzi,
by uzyskać odpowiedzi?

damakarro :
Za cóż takim marnym groszem,
chcesz tu Panie płacić.
Miedziaki są nic nie warte,
przez nie możesz nawet stracić.
Mieczem chcesz wojować?
Tylko jedna broń jest taka,
która zrobi z ciebie
niezwyciężonego wojaka.
Więc nie szukaj odpowiedzi
tylko miecza swego dobywaj,
walcz dniem i nocą,
to czego pragniesz, twardo zdobywaj.

maszkar :
Mam walczyć swoim członkiem? Czy pokraka ze mnie?
On rozkosz ma wyzwalać, by było przyjemnie.
Umysłu to podchody, by sięgnąć zdobyczy,
lecz gdy dobędę członka, już się tylko krzyczy.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz