Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

niedziela, 6 października 2013

Wisienki


Mądry człowiek uznał,
że Bóg nie dość ubrał
swe ludzkie stworzenia,
dlatego się stroi
w wymyślne odzienia.

Niewiasty są mniej skażone,
chodzą szczodrzej obnażone
eksponując Stwórcy chwałę,
skromnie tylko okrywają
swe wisienki doskonałe.

Strasznie lubię te wisienki,
te dojrzalsze i panienki,
polewane lepkim lukrem
i gdy trą się o mnie kuprem.

Widok nader to niezwykły,
mimo, że człowiek przywykły,
oczy błyszczą także Stwórcy,
a mnie przez to się nie kurczy.

4 komentarze :

  1. Poczułam się jak jedna z tych wisienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twa wisienka doskonała,
    lecz czy cipą jesteś cała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała jestem cipą,
    gdy inne zapachy wkoło nikną,
    i z soków płynących z pomiędzy ud,
    unosi się zapach słodszy niż miód.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojadłbym ja tego miodu
    i dołożył swego słodu.

    OdpowiedzUsuń