Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

czwartek, 16 lipca 2015

Bartek - co nas czeka



co nas czeka człowiek pędzi za nieznanym
próbując ogarnąć świat będąc przezeń otaczany
rzeczywistość usłaną kłamstwami
co dzień mierzy się z życia chorobami
nie wiemy co nas czeka a jednak pędzimy za czymś
choć trasę wyznaczamy sami czasem coś nam pieprzy plany
czy jesteśmy skazani czy to los już wybrał za nas
powie kiedy wyjdzie ze mnie życie jak długi jest mój czas
tego nie wiem a jednak modlę się do Boga
by moja droga ścieżka którą teraz idę
nigdy nie zakręcała abym znalazł w sobie siłę
aby dać kolejny krok po to by nie zostać w tyle
i choć pędzę za nieznanym co dzień widzę to samo
że dochodząc do celu to coś na mnie będzie czekało
obojętnie co to będzie byle radość tą dało
abym mógł kiedyś umrzeć z myślą że mi się udało
że nie było tak źle los nie zawsze szczęście daje
ale staram się je zdobyć idąc przed siebie stale

ref:
życie to los na loterii nie każdy w nim wygrywa
życie to los na loterii dlatego różnie bywa
co czeka człowieka w walce o nieznane
człowiek co dzień zadaje sobie to pytanie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz