Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

piątek, 3 lipca 2015

Bartek - Zagłuszę


Zagłuszę ciszę która wypełnia mój pokój
by słyszeli wszyscy w bloku wszyscy wokół
będą w szoku gdy usłyszą na tym bicie
moje słowa o tym co mi dało życie
co wam dało życie weźcie pielęgnujcie
nie proście o więcej co macie szanujcie
tak jak ja szanuję mój rap moich bliskich
życie przyjaciół jest dla mnie wszystkim
Wypełniony radością uwieczniam słowa
by zawsze pamiętać co mi daje pora owa
od początku do końca będę zawsze pamiętać
a jeśli  zapomnę przypomni mi to ta piosenka
To że muszę być sobą i że mam pewne wartości
w smutku radości żalu czy złości
Ja człowiek prosty choć młody to dorosły
Szanuję to co mam to przecież schemat prosty (2007?)

Radom, wrzesień 2012

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz