Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

wtorek, 14 lipca 2015

Bartek - wiele w życiu



wiele w życiu doświadczeń jak żyć jak przeżyć
ile czasu mam na ziemi ile mąk na mnie czeka
czym jest życie dla człowieka czym jest życie dla ciebie
bo dla mnie jest obłędem że jeszcze tutaj siedzę
że widzę ludzi którzy ze swoimi batami
wpierdalają się w me życie kurwa ludzie co jest z wami
czasem za plecami pierdolicie w ukryciu
pierdolicie komuś życie to nie znacie się na życiu
tylko jak je zepsuć jak pogrążyć człowieka
stawię temu czoła uwierz nie będę uciekał
bo mam grono swych osób którzy dla mnie są prawdziwi
jak prawdziwa jest ma miłość do mojej jedynej dziewczyny
ty wpierdolić chcesz na miny no to sam na nie wejdziesz
będziesz chciał pomocną dłoń ja do ciebie nie dobiegnę
tylko dla zasłużonych szacunkowi mojemu
tylko takiemu ziomkowi dłoń podam właśnie jemu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz