Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

sobota, 18 lipca 2015

Bartek - śpiew ptaków



śpiew ptaków i piękno kwiatów
szum wiatru i promienie słońca
oraz noc kończąca się cichym brzaskiem
natłok myśli i wspomnień miłych
to wszystko krzyczy powtarza wyrazy
kocham cię miłość przewija obrazy
pragnie jednego aby ktoś o niej pamiętał
do jej końca od dnia narodzenia
ona rodzi marzenia daje wspomnienia
nigdy nie milczy gdy ma coś do powiedzenia
zawsze stoi przy człowieku dając wartość istnienia
dając cele w życiu i kolejne pokolenia
ona nas nie żegna to my ją żegnamy
wtedy umiera by mogła znów się odrodzić
ma zapał w sobie ma pełno ochoty
by usuwać spod nóg kłody
ona do dnia dzisiejszego przy mnie stoi
dając plan życia uproszczony
abym mógł kochać i być kochany
abym potrafił szanować i być szanowany
ta miłość to me błogosławieństwo
chroni mnie gdy pojawia się niebezpieczeństwo
daje szczęście mi i mej kobiecie
sami wiecie jeśli to samo czujecie
uczucie najpiękniejsze jakie może być na świecie
przecież to jest proste wszystkie zarwane noce
szczęście i wylewane łzy pod kocem
ktoś odszedł ale istnieje nadzieja
miłość znów powróci i wszystko pozmienia
jest lekarstwem na zmartwienia
wkraczam w stan lekkości w stan rozkojarzenia
przekraczam progi nieba krzyczę kocham
pamiętaj że miłość znaczy wspólna droga
wspólne decyzje przez swe lata wszystkie
mógłbym pisać bez końca o tych uczuciach
nie pozna ten kto odarty z uczuć
miłość i i wizja piękna coś wspaniałego
nie wiesz nigdy co przyniesie lecz co z tego
skoro ktoś zawsze przy mnie stoi
w doli i niedoli w szczęściu i potrzebie
czego więcej mi potrzeba posłuchaj bo gdy tak siedzę
widzę ciebie i widzę siebie i nas razem
ty darzysz mnie uczuciem którym ja ciebie darzę
czy tak będzie zawsze bez odpowiedzi zostawiam to pytanie
niech miłość zdecyduje czy jesteśmy jej warci
ona potrafi nagradzać potrafi też karcić
posłuchaj tego raz jeszcze i spokojnie zaśnij
kocham Cię

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz