Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

czwartek, 6 sierpnia 2015

Bartek - ilu jest takich



ilu jest takich ludzi którzy nie chcieliby klękać
pod naciskiem życia lecz to jest rzecz niemożliwa
w kwestii załamania nie ma wątpliwości cienia
niektóre sprawy są nie do ogarnienia
wtedy szukasz wsparcia prosisz o pomoc
ale nie znajdziesz nikogo kto by mógł ci pomóc
aby się odkuć zostajesz sam na sam z Bogiem
w załamaniu rąk pytając go o drogę
wsłuchujesz się w myśli aby usłyszeć odpowiedź
gdzie drogi koniec i ile będzie ona trwała
czy dojdę czy znów stanę w połowie
jedyne o co proszę chroń życie moje Boże
i stój przy mnie w każdym moim problemie
wiem że nie opuścisz mnie kiedy potrzebuję Ciebie
wiatr chłodny wieje Ty zachęcasz do działania
i ja się przekonałem że modlitwa uspokaja
(6,11-12b)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz