Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

wtorek, 4 sierpnia 2015

Bartek - naciskam play



naciskam play by z głośników wydobyć dźwięk
spotykasz mnie pytasz jaki mam w tym cel
i jaki sens jest w tym co robię
czy wiążę z tym plany czy tylko tworzę ot tak sobie
czy jestem ten sam chłopak czy może już nie
kiedy był kawałek pierwszy ile to zajmuje
czy może mówię prawdę czy może puszczam bujdę
ej powiedz ziomuś czy laski na to lecą
przecież twój stary za miedzą może podkopsać coś floty
zakupisz jakiś sprzęt no i jakieś mikrofony
będzie gdzie tworzyć może też zacznę coś robić
będzie gdzie się schodzić może nagramy coś we dwóch
robisz płytkę z zamiarem puszczenia w ruch
czy może zbicia na niej jednak parę stów
niczym Hemp Gru albo Molesta
widzę już teraz że czeka cię przyszłość wielka
dość mam tego pierdolenia co to kogo obchodzi
gdzie mój stary siedzi i po co zacząłem to robić
zacząłem bo to lubię innej przyczyny nie ma
po prostu naszła mnie potrzeba to się nazywa wena
(6,10b)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz