Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

niedziela, 28 czerwca 2015

Bartek - Muzyka


Foto 2008
Muzyka oplata me serce oplata duszę
Piszę by poczuć się lepiej kiedy się duszę
Kiedy z problemem poradzić sobie nie umiem
Piszę by ujrzeć ten problem w innym kolorze
Oraz chwile radości które chcę zapamiętać
Chwile dobre uwiecznić aby móc o nich pamiętać
Wiesz czym jest dla mnie rap wyzwoleniem
Od fałszu i częścią terapii poznania siebie
Ja poznaję siebie z każdym dniem coraz lepiej
Od wschodu do zachodu szukam mnie szukam siebie
Od nałogów ulicy już mi się we łbie jebie
Uzależniony rapem z pozdro ode mnie dla Ciebie
Z tym wersem lecę z tym wersem płynę
Jak surfer na desce na fali  na szczycie
Rzucam słowa gdyż one surfują do Ciebie
Wierząc że każde przesłanie wykorzystasz jak najlepiej


1 komentarz :

  1. Przefajne zdjęcie taki w naszych sercach i myślach:) Jego teksty są strasznie głębokie :)

    OdpowiedzUsuń