Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

środa, 10 czerwca 2015

Z portalu

 04.04.2015
Bartuś ...
18:24 - 04.04.15
Wesołych Świąt wam życzę. Dużo zdrowia, radości i spełnienia marzeń. Bardzo was kocham i tęsknie. Całuje i pozdrawiam was obydwoje. :* :* :* :* :* :*
 30.04.2015
maszkar ;-P
00:03 - 30.04.15
Przepraszam, ale dopiero dzisiaj wszedłem na Moją Norwegię, czyli po herbacie, niemniej bardzo dziękuję za życzenia i chyba nie wiesz jak bardzo obydwoje Cię kochamy i martwimy się.. Dlatego tak nam smutno, że nie możemy się dogadać. Buziaki Synku!!!
 02.05.2015
Bartuś ...
17:46 - 02.05.15
Może dlatego że zawsze mało rozmawialiśmy i zazwyczaj słyszę ze jestem zły. To zniechęca człowieka jakiegokolwiek do rozmów. I ja was kocham, ale nie możecie wiecznie mną się opiekować. W ten sposób nigdy nie nauczę się o siebie dbać, a czas najwyższy. Rozmawiać zawsze można, ale to oznacza ze obydwie osoby mówią i obydwie słuchają, a tu ja słucham ale mnie nie słyszą wiec po co mam mówić .mam mały dostęp do neta. Pozdrawiam i zdrówka życzę. Całuję.

Dodano do profilu na MN 08.10.2014
Link do profilu Bartka na portalu Moja Norwegia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz