Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

piątek, 28 grudnia 2012

Jeszcze troszkę - rozterki dzidka i muszelki


- Dawno Cię nie widziałem,
nie dotykałem, nie wkładałem,
sokami swymi nie napełniałem,
usteczek nie całowałem,
nie siorbałem z kropielniczki,
i nie lizałem kapliczki.

- Bez pieszczoty nic z tego,
lubię czuć Cię w sobie,
jak mnie dotykasz, muskasz.
Ty we mnie, ja biodrami robię.

- Tak Cię kocham.
i kocham być w Tobie.
Chociaż jeszcześ nie mokra,
ja Cię przysposobię.

- Ja też bardzo Cię kocham.
A me serce gorze.
I nawet po bożemu
jest mi bardzo dobrze.

- Wszedłbym tam,
choć po same uszy
i tak sobie dłubał,
aż ranek noc skruszy.

- Tak już mnie podnieciłeś
że zaraz się spuszczę.
Jak by nam dobrze było...
Dzisiaj snu nie uszczknę.
Tylko Tyś przypisany
do mojej muszelki
by na mych piersiach składać
pocałunek wszelki.

- Tyś tylko przypisana
do mego filona.
Ledwie spojrzysz,
już zdąża do Twojego łona.
Uwielbiam, ubóstwiam, kocham,
słów, dotyków krocie.
Jeszcze troszkę, w szaleństwie
zatoniemy Kocie.


2 komentarze :

  1. "Jeszcze troszkę, w szaleństwie
    zatoniemy Kocie"


    Te rozterki filony są wyborne :-)Serdeczności przesyłam :-)filona.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ze mnie pała zakuta, zmienię Filona na Filuta ;-D

    OdpowiedzUsuń