Blog nie dla wrażliwców, zawiera gorszące treści, rozum ich nie ogarnia, sedno się w dupie mieści.

sobota, 29 grudnia 2012

Same kwiatki


Kwiatek w kwiatkach przycupnął
na zdjęciu, to piszę pod zdjęciem:
"Same kwiatki, nikogo więcej?"
Niebawem wiadomość otrzymałem:
"Same kwiatki, nikogo więcej." Amen.
"Od pięknego Kwiatuszka nigdy
takiego posta nie dostałem."
Co wyżej naskrobałem to posłałem,
plus "Jestem zdruzgotany i zawstydzony."
Nie co dzień piszą do mnie anioły.
Zwrotną pocztą przybyło: "Dlaczego?"
Nie odpowiem i wstyd będzie z tego.
Odpisuję, z losem niepogodzony:
"Zdruzgotany, bo zawstydzony.
Rumienię się jak na pierwszej randce,
przy winie i cudnej dziewczynie.
Zwyczajnie słów mi brakuje,
w żołądku ściska, w piersiach kłuje.
Lecz nie oczekuj świeży Kwiecie,
to nie propozycja.
To tylko taka... supozycja*."


* Supozycja, wg maszkara - pozycja na SU:
     On - na kolanach, z biodrami wypchniętymi do przodu,
 głowa między jej kolanami.
     Ona - na plecach, nogi prosto wzniesione ku górze,
z pupą opartą o jego kolana, skierowaną ku jego biodrom.
     Dwa portale do wyboru.
     Inne nazwy - position on soviet union - pozycja na związek sowiecki, radziecki, uzgodniony, lub konsultatywny.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz